În ultimii ani, zona Bucovinei a beneficiat, dacă se poate spune aşa, de o promovare destul de puternică dar nu neapărat consistentă. Astfel, există riscul ca cei care nu cunosc detalii despre această zonă să interpreteze sloganul "Visit Bucovina" ca pe un clişeu. Toată lumea ştie acum că Bucovina este un loc frumos, influenţat de tradiţii şi cu oameni primitori dar oare chiar conştientizează adevărul? E ca şi cum ai şti câte ceva despre un lucru pe care nu l-ai încercat, despre care nu eşti convins că există. Dintr-o reclamă TV în care mesajul general este "noi avem tot ceea ce este mai bun" privitorul asimilează informaţia, dar poate fi sceptic. El îşi creează o imagine influenţată de către cei care prezintă subiectul care în acest caz este Bucovina. Dar oare acei oameni ştiu despre ce vorbesc? Dar oare acei oameni ştiu că nu trebuie să povesteşti cuiva despre un loc perfect ca şi cum ai fi un negustor care îşi vinde marfa? Ştiu ei că trebuie să se adreseze sufletului când vorbesc despre Bucovina şi că trebuie să vorbească pe limba lui? Ştiu ei că aici, nu numai dansatorii profesionişti, ci şi oamenii de rand dansează hore cu foc şi acum? Ştiu ei că aici sunt locuri unde oamenii se îmbracă în costum naţional nu numai pentru a fi filmaţi? Ştiu ei că aici multe obiceiuri străvechi se respectă, chiar şi în zonele urbane? Şi lista ar putea fi foarte lunga deoarece... Bucovina există!